5 Mayıs 2011 Perşembe

birkaç sorunumuz vardı, unutulabilir.
birkaç insan tanıyorduk, birkaçtan biraz fazla belki, yok sayılabilir.
çok vazgeçmek mi sorundu, vazgeçecek çok şeyimiz olması mı?

kaybetmek istemiyorduk, bir sürü kaybımız vardı, umursamadığımız.
hayallerimizi yazıp birkaç balon uçurmuştuk, gerçek olmamışlardı.
olmalarını beklemiyorduk ya, her şeye dediğimiz gibi "olsaydı iyi olurdu"
çok istemiştim ama becerememiştik, "biz" olabilseydik iyi olurdu.

birkaç şarkı mırıldandık, benimkileri sevmezdin, bilmezdin.
sen susardın, ben devam ederdim.
ben çok konuşurdum, sen giderdin.
ben şarkı söylemeye devam ederdim.

birkaç kez ben olmaya çalıştım.
ama ben de bilmiyordum ki ne olduğumu.
nereye gideceğim belliydi de, nerede olduğumu kim bilecekti?
benim bilmem gerekiyordu, gereksiz bilgiler.

birkaç cümle kurdum, okudum tekrar tekrar.
kendi söylediklerimi ezberliyordum.
sonra düşündüm de, birkaç cümle, geçmişim gibi, unutulabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder